ЯКІСТЬ ВИЩОЇ ОСВІТИ ПОЛЬЩІ У ПРОЦЕСІ ТРАНСФОРМАЦІЇ ОСВІТНЬОЇ ПОЛІТИКИ
DOI:
https://doi.org/10.17721/2415-3699.2020.12.03Ключові слова:
вища освіта, якість освіти, трансформація, фінансування, Державна акредитаційна комісія.Анотація
Проаналізовано системні зміни в закладах вищої освіти Польщі за останні два десятиліття. Класична ідея стихійного суспільного розвитку та гіпотеза взаємодії формальних і неформальних закладів, яка розроблена на основі нової інституціональної освітньої політики, була прийнята як методологічна основа для аналізу й оцінки трансформації польської вищої освіти. Трансформації в польській вищій освіті є частиною більш загальних змін ролі університетів – змін, які можуть обмежити незалежність досліджень і зробити його інструментом домінуючих суспільних, політичних та економічних сил. Проаналізовано діяльність Державної акредитаційної комісії Польщі, висвітлено основні її компетенції.
##submission.downloads##
Опубліковано
2020-09-04
Як цитувати
О. Деркач. (2020). ЯКІСТЬ ВИЩОЇ ОСВІТИ ПОЛЬЩІ У ПРОЦЕСІ ТРАНСФОРМАЦІЇ ОСВІТНЬОЇ ПОЛІТИКИ. Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Серія «Педагогіка», 2(12), 12–16. https://doi.org/10.17721/2415-3699.2020.12.03