ІННОВАЦІЙНІ ПЕДАГОГІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК МЕТОД АКТИВІЗАЦІЇ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ У ФАХОВІЙ ПІДГОТОВЦІ

Автор(и)

  • Н. Головко
  • В. Заруцька
  • А. Черепаха

DOI:

https://doi.org/10.17721/2415-3699.2020.12.02

Ключові слова:

інноваційні педагогічні технології, активізація пізнавальної діяльності, фахова підготовка, освітній процес.

Анотація

Висвітлено різні підходи до трактування сутності інноваційних педагогічних технологій, а також проаналізовано їхній вплив на активізацію пізнавальної діяльності студентів як майбутніх фахівців. Методи активізації освітньої діяльності спрямовані на формування позитивних мотивів навчання, стимулюють пізнавальну активність і одночасно сприяють збагаченню освітньою інформації. Запровадження в освітній процес інноваційних педагогічних технологій підвищить інтерес студентів до навчання, привчить їх працювати самостійно, бути комунікативними й мобільними, адаптуватися до вимог сучасного суспільства.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-09-04

Як цитувати

Н. Головко, В. Заруцька, & А. Черепаха. (2020). ІННОВАЦІЙНІ ПЕДАГОГІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК МЕТОД АКТИВІЗАЦІЇ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ У ФАХОВІЙ ПІДГОТОВЦІ. Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Серія «Педагогіка», 2(12), 9–12. https://doi.org/10.17721/2415-3699.2020.12.02