ДИДАКТИЧНЕ ПРОЄКТУВАННЯ ЯК УМОВА ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ МАЙБУТНЬОГО ІНЖЕНЕРА-ПЕДАГОГА

Автор(и)

  • Х. Бахтіярова
  • Г. Романова

DOI:

https://doi.org/10.17721/2415-3699.2020.12.01

Ключові слова:

дидактика, проєкт, проєктування, професійна освіта, підготовка фахівців, заклад професійної (профе- сійно-технічної) освіти, майбутній інженер-педагог.

Анотація

Обгрунтовано, що розвиток у майбутніх інженерів-педагогів знань, навичок і вмінь проєктної діяльності значно поліпшити якість професійної підготовки випускників закладу вищої освіти, сприятиме розвитку їхньої професійної мобільності та конкурентоспроможності на ринку праці. Тому необхідно забезпечити високий рівень професійної компетентності випускників, що передбачає залучення кожного студента до продуктивної навчально-пізнавальної діяльності; формування в майбутніх фахівців елементів дослідницької компетентності, умінь самостійно здобувати новітні знання й ефективно їх застосовувати на практиці.
Усім цим зазначеним вимогам відповідає саме навчальна проєктна діяльність, що є одним із варіантів практичного втілення ідеї продуктивного навчання.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-09-04

Як цитувати

Х. Бахтіярова, & Г. Романова. (2020). ДИДАКТИЧНЕ ПРОЄКТУВАННЯ ЯК УМОВА ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ МАЙБУТНЬОГО ІНЖЕНЕРА-ПЕДАГОГА. Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Серія «Педагогіка», 2(12), 5–9. https://doi.org/10.17721/2415-3699.2020.12.01