ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ ВОЛОДІННЯ ІНОЗЕМНОЮ МОВОЮ СТУДЕНТАМИ НЕМОВНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ ВНЗ ЯК НЕОБХІДНА УМОВА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРАВА НА АКАДЕМІЧНУ МОБІЛЬНІСТЬ
Ключові слова:
іноземна мова, академічна мобільність, іншомовна комунікативна компетентність, уміння та навички, рівні володіння мовою, студенти немовних спеціальностейАнотація
Стаття присвячена проблемі вивчення іноземної мови у вищій школі студентами немовних спеціальностей в умовах реалізації права студентів на академічну мобільність. Розглянуто важливість набуття знань, умінь і навичок з іноземної мови для здійснення академічної мобільності і майбутньої професійної діяльності, а також розкрито можливі шляхи підвищення рівня володіння іноземною мовою студентами немовних спеціальностей. Проаналізований матеріал вказує на необхідність формування у студентів іншомовної комунікативної компетентності, зокрема англомовної, з огляду на інтеграцію нашої держави в європейський освітній простір.
##submission.downloads##
Опубліковано
2016-02-13
Як цитувати
Є. Спіцин, & В. Кирикилиця. (2016). ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ ВОЛОДІННЯ ІНОЗЕМНОЮ МОВОЮ СТУДЕНТАМИ НЕМОВНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ ВНЗ ЯК НЕОБХІДНА УМОВА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРАВА НА АКАДЕМІЧНУ МОБІЛЬНІСТЬ. Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Серія «Педагогіка», 1(3), 66–73. вилучено із https://pedvisnyk.knu.ua/index.php/pedagogy/article/view/25