РОЗВИТОК ІНКЛЮЗІЇ В УКРАЇНІ ЗА ПРИНЦИПОМ ЄВРОПЕЙСЬКОГО ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ (ІТАЛІЙСЬКИЙ ДОСВІД)

Автор(и)

  • Л. Токарук

Ключові слова:

інклюзивна освіта, принципи європейського досвіду, діти з обмеженими можливостями, професійний розвиток.

Анотація

Інклюзивна освіта в Україні проходить етапи індивідуального становлення та професійного розвитку новітніх принципів наукового менеджменту за зразком європейських освітніх програм і практикою впровадження італійських реформаторських ідей в педагогічне поле української освіти, яка намагається власними силами сприяти повноцінній адаптації та формуванню позитивних психолого-педагогічних інновацій для дітей із обмеженими фізичними можливостями.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-01-30

Як цитувати

Л. Токарук. (2015). РОЗВИТОК ІНКЛЮЗІЇ В УКРАЇНІ ЗА ПРИНЦИПОМ ЄВРОПЕЙСЬКОГО ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ (ІТАЛІЙСЬКИЙ ДОСВІД). Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Серія «Педагогіка», 1(1), 77–81. вилучено із https://pedvisnyk.knu.ua/index.php/pedagogy/article/view/237