ПЕРСПЕКТИВИ ВИКОРИСТАННЯ СЛОВНИКОВОЇ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ В ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ ВИЩОЇ ШКОЛИ
Ключові слова:
технології навчання, словникова технологія навчання, етапи технології, уміння та навички, робота зі словниками.Анотація
статті досліджено проблему застосування технології навчання з використанням словників для забезпечення ефек-
тивності навчання іноземних мов. Розкрито суть розробленої словникової технології навчання, у якій взаємопов'язані ме-
та, функції, зміст, алгоритм дій, методи роботи зі словниками, діагностичний інструментарій і результат. Проаналізова-
ний матеріал вказує на необхідність впровадження словникової технології навчання у процес вивчення іноземних мов сту-
дентами з метою розвитку мотивації та зацікавленості навчальним предметом.
##submission.downloads##
Опубліковано
2015-01-30
Як цитувати
Є. Спіцин, & В. Кирикилиця. (2015). ПЕРСПЕКТИВИ ВИКОРИСТАННЯ СЛОВНИКОВОЇ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ В ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ ВИЩОЇ ШКОЛИ. Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Серія «Педагогіка», 1(1), 70–76. вилучено із https://pedvisnyk.knu.ua/index.php/pedagogy/article/view/236