ПЕРСПЕКТИВИ ВИКОРИСТАННЯ СЛОВНИКОВОЇ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ В ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ ВИЩОЇ ШКОЛИ

Автор(и)

  • Є. Спіцин
  • В. Кирикилиця

Ключові слова:

технології навчання, словникова технологія навчання, етапи технології, уміння та навички, робота зі словниками.

Анотація

статті досліджено проблему застосування технології навчання з використанням словників для забезпечення ефек-
тивності навчання іноземних мов. Розкрито суть розробленої словникової технології навчання, у якій взаємопов'язані ме-
та, функції, зміст, алгоритм дій, методи роботи зі словниками, діагностичний інструментарій і результат. Проаналізова-
ний матеріал вказує на необхідність впровадження словникової технології навчання у процес вивчення іноземних мов сту-
дентами з метою розвитку мотивації та зацікавленості навчальним предметом.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-01-30

Як цитувати

Є. Спіцин, & В. Кирикилиця. (2015). ПЕРСПЕКТИВИ ВИКОРИСТАННЯ СЛОВНИКОВОЇ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ В ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ ВИЩОЇ ШКОЛИ. Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Серія «Педагогіка», 1(1), 70–76. вилучено із https://pedvisnyk.knu.ua/index.php/pedagogy/article/view/236