МЕТОД ТВОРЧОГО ПРОЕКТУ У ПЕДАГОГІЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ Б. ГРІНЧЕНКА
Ключові слова:
навчання, особистісно-орієнтоване навчання, метод проекту, творчий проектАнотація
У статті проаналізовано практичний досвід використання методу творчого освітнього проекту в практиці роботи школи на прикладі видання рукописного дитячого журналу "Думка", організованого видатним українським педагогом Борисом Дмитровичем Грінченком у кінці ХІХ століття; досліджено особливості управління творчою самостійною роботою учнів; визначено роль методу проекту в активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів та впровадження особистісно-орієнтованого навчання.
##submission.downloads##
Опубліковано
2016-02-13
Як цитувати
Н. Кузьменко. (2016). МЕТОД ТВОРЧОГО ПРОЕКТУ У ПЕДАГОГІЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ Б. ГРІНЧЕНКА. Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Серія «Педагогіка», 1(3), 34–38. вилучено із https://pedvisnyk.knu.ua/index.php/pedagogy/article/view/18