ІГРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК ЗАСІБ АКТИВІЗАЦІЇ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ

Автор(и)

  • Н. Головко

Ключові слова:

ігрові технології, активізації пізнавальної діяльності студентів, удосконалення організації навчання.

Анотація

У статті розглядаються ігрові технології які застосовуються у вищій школі із метою активізації пізнавальної діяльності студентів. Методи мотивації та стимулювання навчально-пізнавальною діяльністю спрямовані на формування позитивних мотивів навчання, вони стимулюють пізнавальну активність і одночасно сприяють збагаченню навчальною інформацією. Дидактична гра здійснює позитивний вплив на різні сфери розвитку особистості майбутнього спеціаліста.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-02-24

Як цитувати

Н. Головко. (2015). ІГРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК ЗАСІБ АКТИВІЗАЦІЇ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ. Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Серія «Педагогіка», 1(1), 17–20. вилучено із https://pedvisnyk.knu.ua/index.php/pedagogy/article/view/177