ПРОБЛЕМА ОБ'ЄКТИВНОСТІ ЗНАНЬ В ПЕДАГОГІЦІ

Автор(и)

  • В. Вербицький

Ключові слова:

педагогічний процес, об'єктивність знань, контроль, оцінка, оцінювання, мотивація, рівень навченості.

Анотація

В статті розкривається суть проблеми об'єктивності знань в педагогіці крізь призму об'єктивності оцінювання знань студентів, окреслені взаємопов'язані фактори, які впливають на об'єктивність оцінювання знань, уточнено окремі теоретичні положення сутності та структури педагогічного контролю, визначено умови перевірки і оцінювання знань, умінь і навичок студентів, проаналізовані погляди видатних педагогів щодо об'єктивності знань в педагогіці.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-02-24

Як цитувати

В. Вербицький. (2015). ПРОБЛЕМА ОБ’ЄКТИВНОСТІ ЗНАНЬ В ПЕДАГОГІЦІ. Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Серія «Педагогіка», 1(1), 14–17. вилучено із https://pedvisnyk.knu.ua/index.php/pedagogy/article/view/176