ЛОГІКА РОЗВИТКУ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ ЯК КАТЕГОРІЇ ДИДАКТИКИ ВИЩОЇ ШКОЛИ
Ключові слова:
вища освіта, розвиток, методи навчання, класифікація, інтерактивні методи.Анотація
В статті розглядаються теоретичні аспекти розвитку категорії дидактики вищої школи – методів навчання.
Здійснено її аналіз, починаючи з визначення сутності, класифікацій, вибору до характеристики "активних" та "інтерактивних" методів в навчальному процесі.
Логіка розвитку теорії методів навчання свідчить про акцентування уваги сучасних дидактів на зовнішню сторону проявів ефективності методів навчання. Але водночас, вона переконує нас в тому, що майбутнє за використанням внутрішніх механізмів – нейролінгвістичних, комунікативних, ейдетичних та інших в підвищенні ефективності методів навчання.
##submission.downloads##
Опубліковано
2015-02-24
Як цитувати
П. Автомонов. (2015). ЛОГІКА РОЗВИТКУ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ ЯК КАТЕГОРІЇ ДИДАКТИКИ ВИЩОЇ ШКОЛИ. Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Серія «Педагогіка», 1(1), 6–12. вилучено із https://pedvisnyk.knu.ua/index.php/pedagogy/article/view/174