КОМП'ЮТЕРНЕ ТЕСТУВАННЯ В ОРГАНІЗАЦІЇ САМОКОНТРОЛЮ РІВНЯ СФОРМОВАНОСТІ АНГЛОМОВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В АУДІЮВАННІ У МАЙБУТНІХ ПЕРЕКЛАДАЧІВ
Ключові слова:
самоконтроль, англомовна компетентність в аудіюванні, тестові завдання, дотекстовий, текстовий, післятектсовий етапиАнотація
У статті досліджено питання самоконтролю, проаналізовано поняття англомовної компетентності в аудіюванні та самоконтролю, детально описано етапи роботи з аудіотекстом в контексті самоконтролю, представлено тестові завдання для перевірки рівня сформованості англомовної компетентності в аудіюванні на кожному з етапів роботи з аудіо-текстом. На дотекстовому етапі пропонується виконання тестових завдань, які корелюють з прогностичним самоконтролем. На текстовому етапі виконуються тестові завдання для процесуального самоконтролю. На післятекстовому етапі пропунуються тестові завдання для самоконтролю за результатом. Обгрунтовано використання комп'ютерної програми-оболонки для виконання тестових завдань для самоконтролю.