КОМП'ЮТЕРНЕ ТЕСТУВАННЯ В ОРГАНІЗАЦІЇ САМОКОНТРОЛЮ РІВНЯ СФОРМОВАНОСТІ АНГЛОМОВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В АУДІЮВАННІ У МАЙБУТНІХ ПЕРЕКЛАДАЧІВ

Автор(и)

  • Я. Крапчатова

Ключові слова:

самоконтроль, англомовна компетентність в аудіюванні, тестові завдання, дотекстовий, текстовий, післятектсовий етапи

Анотація

У статті досліджено питання самоконтролю, проаналізовано поняття англомовної компетентності в аудіюванні та самоконтролю, детально описано етапи роботи з аудіотекстом в контексті самоконтролю, представлено тестові завдання для перевірки рівня сформованості англомовної компетентності в аудіюванні на кожному з етапів роботи з аудіо-текстом. На дотекстовому етапі пропонується виконання тестових завдань, які корелюють з прогностичним самоконтролем. На текстовому етапі виконуються тестові завдання для процесуального самоконтролю. На післятекстовому етапі пропунуються тестові завдання для самоконтролю за результатом. Обгрунтовано використання комп'ютерної програми-оболонки для виконання тестових завдань для самоконтролю.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-02-13

Як цитувати

Я. Крапчатова. (2016). КОМП’ЮТЕРНЕ ТЕСТУВАННЯ В ОРГАНІЗАЦІЇ САМОКОНТРОЛЮ РІВНЯ СФОРМОВАНОСТІ АНГЛОМОВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В АУДІЮВАННІ У МАЙБУТНІХ ПЕРЕКЛАДАЧІВ. Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Серія «Педагогіка», 1(3), 28–34. вилучено із https://pedvisnyk.knu.ua/index.php/pedagogy/article/view/17