ПРОФІЛАКТИКА СУЇЦИДАЛЬНОЇ ПОВЕДІНКИ СТАРШОКЛАСНИКІВ СІЛЬСЬКИХ ШКІЛ
Ключові слова:
профілактика, суїцид, самогубство, спроба самогубства, суїцидальна поведінка, шкала суїцидальності, тривожність, особистісна тривожність, реактивна тривожність, технологія соціально-педагогічної профілактики суїцидальної поведінки, сенс життяАнотація
У статті висвітлено сутність соціально-педагогічної профілактики суїцидальної поведінки старшокласників Мирненської ЗОШ І-ІІІ ст. Відображено ретроспективу трактування і ставлення до суїциду у філософській, соціально-педагогічній літературі. Отримано результати експериментального дослідження з визначення рівня особистісної та реактивної тривожності старшокласників цієї школи. Розроблено практичні рекомендації щодо організації соціально-педагогічної роботи з старшокласниками у сільських школах. Схарактеризовано технологію соціально-педагогічної профілактики суїциду. Доведено, що програма соціально-педагогічної технології профілактики суїцидальної поведінки старшокласників в умовах сільської школи має включати ряд етапів і базуватися на підході до профілактики суїцидальної поведінки старшокласників на основі ранньої діагностики цих процесів.