ВИМІРЮВАННЯ ЯКОСТІ ОСВІТИ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ США

Автор(и)

  • І. Зварич

Ключові слова:

акредитація, освітня діяльність, оцінювання освіти, якість освіти, валідність, надійність, додана вар- тість, вимірювання, показники якості та кількості, вищий навчальний заклад

Анотація

У статті зосереджено увагу на акредитації вищих навчальних закладів США, проаналізовано освітню діяльність американських вишів, висвітлено показники акредитації та освітньої діяльності вищих закладів освіти США, підкреслено використання цих показників у процесі вимірювання якості освіти в американських вишах, розглянуто види валідності і надійність в оцінюванні якості освіти; удосконалено визначення понять: освіта і якість освіти, розкрито сутність вимірювання якості освіти за допомогою поняття доданої вартості на основі досліджень американських учених, запропоновано вимірювання якості освіти у вищих навчальних закладах України з урахуванням американського досвіду.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-02-13

Як цитувати

І. Зварич. (2016). ВИМІРЮВАННЯ ЯКОСТІ ОСВІТИ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ США. Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Серія «Педагогіка», 1(3), 17–20. вилучено із https://pedvisnyk.knu.ua/index.php/pedagogy/article/view/15