ФОРМУВАННЯ У МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ СИСТЕМИ КОМПЕТЕНЦІЙ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ

Автор(и)

  • А. Лебедєва
  • Т. Люріна

Ключові слова:

професійна підготовка, майбутній учитель, компетентнісно-орієнтований підхід, ключові компетенції.

Анотація

У статті актуалізовано проблему формування у майбутніх учителів системи компетенцій у процесі професійної підготовки, проаналізовано теоретичні підходи до визначення поняття ключових компетентностей (key competencies). Виявлено загальну тенденцію вищих навчальних закладів та системи професійної освіти, спрямовану на творчість та інновації, забезпечення навчальної практики, участі в різноманітних важливих на міжнародному рівні дослідженнях, що спонукає студентів до активності в соціальному житті країни. Доведено значення і важливість компетентнісного підходу у формуванні в майбутніх учителів системи компетенцій у процесі професійної підготовки. Розглянуто ключові компетентності, контроль процесу набуття яких і є центральним для всіх учасників педагогічного процесу.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-02-20

Як цитувати

А. Лебедєва, & Т. Люріна. (2015). ФОРМУВАННЯ У МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ СИСТЕМИ КОМПЕТЕНЦІЙ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ. Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Серія «Педагогіка», 1(1), 45–48. вилучено із https://pedvisnyk.knu.ua/index.php/pedagogy/article/view/146