СТРУКТУРА І ЗМІСТ БАЗОВИХ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ ДЛЯ ФАХІВЦІВ СОЦІОНОМІЧНИХ ПРОФЕСІЙ
Ключові слова:
соціономія, соціономічні професії, професійні задачі, базові професійні компетентності, соціально- діагностична, соціально-моделювальна, соціально-прогнозувальна, соціально-проектувальна, соціально-технологічна, соціально-рефлексивна компетентностіАнотація
На сучасному етапі розвитку вищої освіти важливо впроваджувати парадигми якісної підготовки фахівців. Особливо це стосується фахівців соціономічних професій, діяльність яких спрямована на вирішення проблем у суспільстві. У статті розкривається підхід до визначення базових професійних компетентностей для підготовки фахівців соціономічної групи професій, їх зміст та послідовність формування.
##submission.downloads##
Опубліковано
2016-02-13
Як цитувати
Л. Буркова. (2016). СТРУКТУРА І ЗМІСТ БАЗОВИХ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ ДЛЯ ФАХІВЦІВ СОЦІОНОМІЧНИХ ПРОФЕСІЙ. Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Серія «Педагогіка», 1(3), 12–17. вилучено із https://pedvisnyk.knu.ua/index.php/pedagogy/article/view/14