ЗНАЧЕННЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ У НАУКОВОМУ ДОРОБКУ А. М. АЛЕКСЮКА

Автор(и)

  • Л. Бахмач

Ключові слова:

науковий доробок, самостійна робота, пізнавальна діяльність, формування вмінь і навичок

Анотація

У статті розглянуті форми і методи самостійної роботи в науковому доробку відомого вченого, педагога А. М. Алексюка. Він постійно працював над вдосконаленням змісту, форм організації та методів навчання, один із перших  розпочав досліджувати проблеми організації навчально-виховного процесу у вищих навчальних закладах. У своїх працях Анатолій Миколайович детально давав характеристику семінарським, лекційним заняття, значну увагу зосереджував на самостійній роботі студентів. Учений наголошував на тому, що самостійній роботі слід відводити більше часу, адже саме під час її виконання розвивається творче мислення, удосконалюються вміння й навики майбутніх спеціалістів

За твердженням ученого, самостійна робота активізує мислення студентів, допомагає свідомому і міцному засвоєнню знань, формуванню вмінь і навичок із самоосвіти, розвиває їхні пізнавальні здібності.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-02-13

Як цитувати

Л. Бахмач. (2016). ЗНАЧЕННЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ У НАУКОВОМУ ДОРОБКУ А. М. АЛЕКСЮКА. Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Серія «Педагогіка», 1(3), 9–12. вилучено із https://pedvisnyk.knu.ua/index.php/pedagogy/article/view/13