РІВНЕВИЙ ПІДХІД ДО СУЧАСНОЇ ПРОФЕСІЙНО ОРІЄНТОВАНОЇ МОВНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ
Ключові слова:
майбутні вчителі іноземної мови, рівневий підхід, загальноєвропейські рівні володіння іноземною мовою, Загальноєвропейські рекомендації, етапи навчання у ВНЗАнотація
Розглядається питання визначення рівнів сформованості іншомовної професійно орієнтованої комунікативної компетентності в учителів іноземної мови. Особливу увагу приділено проблемі визначення рівнів сформованості вмінь в іншомовному професійно орієнтованому говорінні. Виділяється три глобальних рівні, кожен із яких має два підрівні та деталізується "плюсовим" поглибленим рівнем. Співвіднесено рівні володіння загальновживаною та професійно орієнтованою іноземною мовою та їхню кореляцію з рівнями міжнародних сертифікаційних іспитів. Представлено зіставлені рівні з етапами навчання у ВНЗ, що готує майбутніх учителів іноземної мови.
##submission.downloads##
Опубліковано
2017-02-19
Як цитувати
В. Черниш. (2017). РІВНЕВИЙ ПІДХІД ДО СУЧАСНОЇ ПРОФЕСІЙНО ОРІЄНТОВАНОЇ МОВНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Серія «Педагогіка», 2(6), 76–80. вилучено із https://pedvisnyk.knu.ua/index.php/pedagogy/article/view/119