ОПТИМІЗАЦІЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ У ВВНЗ ІЗ ВИКОРИСТАННЯМ СУЧАСНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • А. Вітченко
  • А. Вітченко

Ключові слова:

самостійна робота, оптимізація, сучасні технології навчання, контроль самостійної роботи, самоосвітня підготовка, студенти (курсанти, слухачі), вищі військові навчальні заклади

Анотація

Присвячено актуальній педагогічній проблемі оптимізації самостійної роботи у вищих військових навчальних закладах із використанням сучасних технологій навчання. На підставі проведеного аналізу виявлено посилений інтерес до можливостей поглиблення самоосвітньої компетентності майбутніх військових фахівців, технологізації їхньої самопідготовки для забезпечення подальшої продуктивної освітньо-професійної діяльності у системі неперервної освіти. З'ясовано, що технологізація самостійної роботи студентів (курсантів, слухачів) ВВНЗ передбачає структурування освітнього змісту, вибір оптимальних шляхів і способів його опрацювання під час самопідготовки, надання консультативної допомоги стосовно планування, організації, контролю самоосвітньої діяльності, забезпечення необхідною джерельною базою, дидактичними матеріалами, засобами контролю і самоконтролю, налагодження дієвого зворотного зв'язку між суб'єктами навчального процесу, створення сприятливих психолого-педагогічних та організаційних умов для самопідготовки. Доведено, що якість самостійної роботи у вищій військовій школі залежить від продуманого навчально-методичного забезпечення, вдало дібраних технологій навчання, налагодженого контролю за результатами самоосвітньої підготовки студентів (курсантів, слухачів).

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-02-19

Як цитувати

А. Вітченко, & А. Вітченко. (2017). ОПТИМІЗАЦІЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ У ВВНЗ ІЗ ВИКОРИСТАННЯМ СУЧАСНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ. Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Серія «Педагогіка», 2(6), 16–21. вилучено із https://pedvisnyk.knu.ua/index.php/pedagogy/article/view/105