ЗНАЧЕННЯ ПРОБЛЕМНОГО НАВЧАННЯ В НАУКОВОМУ ДОРОБКУ А. М. АЛЕКСЮКА
Ключові слова:
проблемне навчання, активізація пізнавальної діяльності, умови застосування проблемного навчання, науковий доробок А. М. АлексюкаАнотація
Розкривається сутність проблемного навчання й досліджуються його особливості в наукових доробках відомих учених, зокрема в дослідженнях А. М. Алексюка. Досліджено, що вчений вбачав педагогічну цінність ідеї проблемного навчання в тому, що завдяки її реалізації учні чітко усвідомлюють суперечності як систему пізнавальних труднощів, подолання яких ставить їх в умови активної діяльності, вимагаючи пізнавальної самостійності. Аналіз наукового доробку А. М. Алексюка свідчить, що вчений вважав навчання, при якому учням подають навчальний матеріал у готовому вигляді, позбавляє можливостей творчого пошуку й активізувати їхню пізнавальну активність можливо завдяки впровадженню в навчальну діяльність проблемного методу навчання.