ЗНАЧЕННЯ ПРОБЛЕМНОГО НАВЧАННЯ В НАУКОВОМУ ДОРОБКУ А. М. АЛЕКСЮКА

Автор(и)

  • Л. Бахмач

Ключові слова:

проблемне навчання, активізація пізнавальної діяльності, умови застосування проблемного навчання, науковий доробок А. М. Алексюка

Анотація

Розкривається сутність проблемного навчання й досліджуються його особливості в наукових доробках відомих учених, зокрема в дослідженнях А. М. Алексюка. Досліджено, що вчений вбачав педагогічну цінність ідеї проблемного навчання в тому, що завдяки її реалізації учні чітко усвідомлюють суперечності як систему пізнавальних труднощів, подолання яких ставить їх в умови активної діяльності, вимагаючи пізнавальної самостійності. Аналіз наукового доробку А. М. Алексюка свідчить, що вчений вважав навчання, при якому учням подають навчальний матеріал у готовому вигляді, позбавляє можливостей творчого пошуку й активізувати їхню пізнавальну активність можливо завдяки впровадженню в навчальну діяльність проблемного методу навчання.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-02-19

Як цитувати

Л. Бахмач. (2017). ЗНАЧЕННЯ ПРОБЛЕМНОГО НАВЧАННЯ В НАУКОВОМУ ДОРОБКУ А. М. АЛЕКСЮКА. Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Серія «Педагогіка», 2(6), 6–9. вилучено із https://pedvisnyk.knu.ua/index.php/pedagogy/article/view/102